marți, 12 aprilie 2011

Munţii Şureanu şi Mănăstirea Oaşa

Mănăstirea şi Lacul Oaşa (Munţii Şureanu, 1400 m)

Situată într-o zonă de vis, între Munţii Şureanu şi Cindrel, la două ore de Vârful lui Pătru (2150 m), Mănăstirea Oaşa are un stil de viaţă athonit, un grup de călugări cu studii superioare (inginerie, stomatologie, teologie, arte plastice etc.) şi o linişte fascinantă, motiv pentru care ea e frecventată de studenţii de la universităţi apropiate sau mai îndepărtate (Timişoara, Arad, Oradea). Vara se organizează aici tabere pentru tineri. Ca fapt "exotic", la această mănăstire se află un călugăr american, fost dirijor de orchestră, care a ajuns aici din Muntele Athos. În "Formula As" puteţi citi un material despre această mănăstire.


2 comentarii:

  1. Am fost norocoasa ca DUMNEZEU mi-a indrumat gindul si pasii spre Manastirea Oasa. Acolo, sigur e o particica din rai. Nu pot sa uit ochii calzi ai Parintelui Pantelimon care prin citeva cuvinte mi-a adus linistea in suflet. N-am sa uit niciodata cuvintele unui alt parinte (iertat sa-mi fie ca nu-i stiu numele) care mi-a zis ca nici un drum nu e mai lung decit drumul pina la Dumnezeu. I-am inteles pilda. Un loc pe care macar odata in viata ar trebui sa-l gasim .

    RăspundețiȘtergere